Egzamin praktyczny AM, A1, A2, A

Egzamin praktyczny na placu manewrowym:

1. Osoba egzaminowana sprawdza stan techniczny podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych bezpośrednio za bezpieczeństwo jazdy:

  • poziom oleju w silniku,
  • poziom płynu chłodzącego,
  • poziom płynu hamulcowego,
  • działanie sygnału dźwiękowego,

     działanie świateł zewnętrznych pojazdu:

  • pozycyjne przednie, tylne,
  • mijania,
  • drogowe,
  • kierunkowskazów,
  • hamowania stop.

2. Przygotowanie do jazdy w ruchu drogowym:

  • wykorzystanie odpowiedniego stroju ochronnego:
    – kamizelka,
    – kask ochronny,
    – ochraniacze na kolana i łokcie,
    – wiązane obuwie na płaskiej podeszwie,
    – spodnie z długimi nogawkami,
    – kurtka z długimi rękawami zapinane na suwak, guziki lub zatrzaski,
    – rękawice zakrywające całe dłonie
  • sprawdzenie stanu łańcucha
  • zdjęcie pojazdu z podpórki i przemieszczenie go przy unieruchomionym silniku,
    z poz. 1 do poz. 2 w wyznaczonym stanowisku przy unieruchomionym silniku,
    nienajeżdżanie na linie ograniczające stanowisko, maksymalnie 3 zmiany kierunku ruchu (do tyłu, do przodu, do tyłu)

3. Slalom wolny (jazda po łukach w kształcie cyfry 8 i pomiędzy 5 pachołkami ustawionymi na wyznaczonym pasie ruchu)

  •  upewnienie się o możliwości jazdy:
    a)wykluczenie prawdopodobieństwa spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym,
    b) ocena sytuacji wokół pojazdu,
    c) płynne ruszenie – łagodne puszczenie sprzęgła, zwiększenie obrotów silnika;
  •  5-krotny przejazd po łukach w kształcie cyfry 8;
  • 2-krotny przejazd pomiędzy 5 bramkami;
  •  upewnianie się o możliwości skręcenia;

Sposób wykonania zadania:

a) niepodpieranie się nogami,

b) nienajeżdżanie na linie wyznaczające zadania egzaminacyjne,

Slalom wolny :

a) łuki w kształcie cyfry osiem

b) slalom pomiędzy bramkami

4. Slalom szybki (jazda pomiędzy pachołkami ustawionymi na placu manewrowym).

  • upewnienie się o możliwości jazdy:
    a) wykluczenie prawdopodobieństwa spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym,
    b) ocena sytuacji wokół pojazdu,
    c) płynne ruszenie – łagodne puszczenie sprzęgła, zwiększenie obrotów silnika;
  • 2-krotny przejazd pomiędzy 5 pachołkami

Sposób wykonania zadania:

a) średnia prędkość 1 przejazdu nie może być mniejsza niż 30 km/h,
b) przejazdy muszą odbywać się na 2 lub 3 biegu
c) niepodpieranie się nogami,
d) nienajeżdżanie na linie wyznaczające zadania egzaminacyjne,
e) niepotrącanie pachołków

Slalom szybki

5. Ominięcie przeszkody (Kat. A1, A2, A)

  • upewnienie się o możliwości jazdy:
    a) wykluczenie prawdopodobieństwa spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym,
    b) ocena sytuacji wokół pojazdu,
    c) płynne ruszenie – łagodne puszczenie sprzęgła, zwiększenie obrotów silnika;
  • 2-krotny przejazd pasem ruchu, na którym jest ustawiona przeszkoda;

Sposób wykonania zadania:

a) prędkość najazdu mierzona w wyznaczonym miejscu nie może być mniejsza niż 50 km/h,
b) przeszkodę omija się raz z prawej, raz z lewej strony, tak aby zaprezentować umiejętność wykonania przeciwskrętu w prawo i w lewo,
c) niepodpieranie się nogami,
d) nienajeżdżanie na linie wyznaczające zadania egzaminacyjne,
e) niepotrącanie pachołków

6. Ruszanie z miejsca do przodu na wzniesieniu.

  • Przy ruszaniu pojazd nie powinien cofnąć się więcej niż 0,2 m, a silnik nie powinien zgasnąć – osoba egzaminowana w trakcie wykonywania tego manewru po zatrzymaniu pojazdu na wzniesieniu zaciąga hamulec awaryjny, a następnie rusza do przodu, zwalniając go.

7. Hamowanie od prędkości co najmniej 50 km/h do zatrzymania we wskazanym miejscu przez egzaminatora  (manewr nie dotyczy kat. AM).

8. Hamowanie wykonywane w sytuacjach awaryjnych   (kat. AM, A1, A2, A)

  • w przypadku prawa jazdy kategorii A1, A2, A – hamowanie awaryjne musi być wykonywane przy prędkości minimum 50 km/h przy użyciu przedniego i tylnego hamulca motocykla.

Egzamin praktyczny w ruchu drogowym:

  • Egzaminator przeprowadzający egzamin państwowy dobiera trasę przejazdu w trakcie egzaminu państwowego (nie dotyczy kat. AM)
  • Trasę przejazdu dla kat. AM określa ośrodek egzaminowania w porozumieniu z właściwym marszałkiem województwa. Plan z przebiegiem tej trasy wywiesza się w ogólnodostępnym miejscu ośrodka egzaminowania w taki sposób, aby osoby egzaminowane mogły się zapoznać z jej przebiegiem
soredemo tsuma o aishiteru simone richards jimmy michaels xxnxl.vip bbw anal cream pies asian candy onlyfans leaked, hot step moms porn mom in the shower motherandsonporn.com fotos de mujeres denudas www xxx vidioes com, fairly od parents porn lil humper gang finds a milf to fuck xnxxbangbros.com police outfits for women pregnant and perverted . fabiola romero
Zadzwoń